Poslední rozloučení redakce Paáji.

Za dobu vzniku školního časopisu navštívilo do 1. července 2010 stránky 624 159 návštěvníků z celého světa. Stránky se umisťovaly v kategorii školství do 150 místa. V poslední době je navštěvovalo na 320 návštěvníků denně. Rekord návštěvnosti za den byl 1 726 návštěvníků v květnu 2006.
Redakce věnovala panu učiteli dort PAÁJI za práci a pomoc při vedení kroužku.Společně jsme ho ochutnali a rozloučili se.

Tak tyto stránky už dlouho nejsou aktivní ale stále je navštěvuje spoustu lidí. Děkuji všem, kteří zde hledají co potřebují nebo si jdou zavzpomínat na školní časy.

K 21. listopadu 2011 je navštívilo 700 256. To je za půl roku přibližně 48 000 lidí.
K 5. listopadu 2012 je navštívilo 772 450. Za rok je to tedy přes 70 000 lidí.
K 31. prosinci 2012 je navštívilo 778 000. Ročně si tedy drží návštěvnost 70 000 lidí.

Pozdrav z výletu

24. června 2009 v 9:02
Krásný pozdrav z výletu posílá osmička a devítka
vyrážíme... a jak to bylo ?

Náš školní výlet

Tak jsme se konečně dočkali !!! Je 23. června 2009 a my odjíždíme na dvoudenní výlet do okolí Krásné Lípy - přesně do Doubice u Národního parku České Švýcarsko.
Výjezd byl naplánován na 8.30 ráno a také ano. Po dlouhé cestě plné semaforů jsme v pořádku dojeli na naši první zastávku - Dům Českého Švýcarska v Krásné Lípě.

Paní průvodkyně se nás hned ochotně ujala a provedla nás celou expozicí. Bylo tam mnoho možností vyzkoušet si zajímavé činnosti či zblízka prohlédnou život zvířat žijících v Národním parku. Kupříkladu jsme měli možnost podívat se do jezevčí nory, zahrát si na starý hudební nástroj či zkusit nelehký úděl mravkolva na lovu.
Prohlídku ukončilo 3D kino. Poté jsme dorazili k místu ubytování v hotelu JEF v Doubici. Jakmile jsme se ubytovali, lehce se občerstvili, vyrazili jsme vstříc dalším zážitkům. Vydali jsme se do Kyjova, kde na nás čekal průvodce po Českém Švýcarsku. Po cestě se někteří zakousli do rodinného řízku.
Překvapení, které nás čekalo podobě fyzické zátěže po stezkách nahoru dolů bylo odlehčováno krátkými zastávkami v podobě soutěží.
Po skončení dlouhého pochodu jsme byli sice znaveni, ale plni zážitků z uplynulého dne.Jenže na hotelu nás čekala dobrá večeře.
Měli jsme sice v nohách asi 13 km, ale netrvalo nám dlouho se zmátořit a vyrazit vstříc nočnímu životu.
Někteří sledovali DVD, jiní si povídali, někteří sportovali a posilovali, jiní si zase dopřávali dobrůtek v Krčmě u Rytíře a sledovali TV.
Do jedenácti hodin jsme byli po skupinkách a pak nás pan učitel poslal na pokoje. Po půlnoci jsme byli sice všichni v postelích, ale málokdo spal. A na všech pokojích se rozebíral dnešní den.Usínali jsme s hlavou plnou zážitků.
V 8 hodin ráno, jsme všichni vstali z postelí pod vydatným budíčkem pana učitele a šli se nasnídat a naplnit si bříška všemi dobrotami a teplým čajem nebo kávou. Byly pro nás připraveny rautové stoly s pečivem, jogurty, cereáliemi, uzeninami, smaženými vajíčky, sýry a jinými pochoutkami.
Po snídani jsme s přesunuli na pokoje, které jsme si pečlivě uklidili a předali klíče zpět na recepci. Celý personál nás velice chválil a my jsme byli rádi, že jsme si neudělali nikde ostudu.
Velice unavení jsme nastoupili do autobusu, kde jsme se mohli prospat, než jsme přijeli do muzea v Kamenickém Šenově. Prohlédli jsme si muzeum skla, s různými exponáty jako například různé vázy a skleničky. Všem se ale určitě nejvíce líbila skleněná židle a lustr. Poté jsme se přesunuli do galerie a tam jsme si mohli prohlédnout různé sklářské výrobky a koupit nějaké výrobky.

Všichni plně nadšeni jsme odjeli do Litoměřic, kde jsme si mohli koupit nějaké občerstvení. Nejvíce jsme se ale těšili domů, ale že musíme zase ve čtvrtek do školy, to nás moc nenadchlo !

Výlet se podařil i přes drobné problémy s počasím. Byla to dobrá tečka za celým školním rokem. Ubytování v hotelu se nám moc líbilo a i velmi dobrý přístup personálu. Bylo to vytvoření velmi dobré a rodilé atmosféry.
první zastávka v Domě NP České Švýcarsko v Krásné Lípě...
ubytování...
no nedejte si to...
noc v hotelu...
posnídáme...
před odjezdem..

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.